Dünya yaratıldığında tanrılar ile melekler anlaşmazlığa düşerler, mutluluğu nereye koyacaklarına dair.
Melekler, denizin dibine saklayalım, inci tanesinin içine koyalım, dağların zirvesine koyalım diye en ulaşılmaz, en zor yerleri seçerler.
Fakat en sonunda karara varılır, mutluluğu insanın içine yerleştirmeye karar verirler.
Ve o gün bugündür insanın içindedir. Dışarıda aramayalım. Dışarıda olan her şeyin ancak yansıması içimizdeki mutluluğu uyandırır.
"Mən insanlara demək istəyirəm ki, biz hamımız iztirab çəkmək və sevinmək üçün doğulmuşuq, lakin bizlərdən ən böyükləri o kəslərdir ki, onlar iztirab içində olanda da sevinc tapmağı bacarır."