NYGMA

NYGMA
@Whyarkadas
Kendimi tek bir cümleyle tanımlamam gerekse, tam olarak hiçbir şey ama her şeyden de birazcık, diye tarif ederim.
Bilgisayar Mühendisi
Üniversite
Kayseri
106 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Zaten hastalıklı ruhlara ayrıcalıklar tanımak lazım.
Sayfa 587·Kitabı okudu
NYGMA
niye ki ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
genelde ruh sağlığı en yerinde olan insan bile çoğu zaman yarımdır.
Sayfa 396·Kitabı okudu
Edebiyat
NYGMA
yoo ben tamım mesela
İnsansız adalet olmaz… Adaletsiz insan olur mu? Olur, olmaz olur mu? Ama olmaz olsun..! | Özdemir Asaf 🍃
Edebiyat
NYGMA
mühim olan düşünce oda kendi için de çelişiyor demek ki
İnsansız adalet olmaz… Adaletsiz insan olur mu? Olur, olmaz olur mu? Ama olmaz olsun..! | Özdemir Asaf 🍃
Edebiyat
NYGMA
kızım ne diyon anlamadım ki olur mu olmaz mı direk net ol ya :D