Beni en çok üzen de geri kalmış toplumumuzdaki şu “kötüyü seçme eğilimi.”İncelik yerine kabalık, insanlık yerine hoyratlık.Nerede bir mağara adamı var, herkes ona hayran. Kim naif, sevecense hakir görülüyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beni en çok üzen de geri kalmış toplumumuzdaki şu “kötüyü seçme eğilimi.”İncelik yerine kabalık, insanlık yerine hoyratlık.Nerede bir mağara adamı var, herkes ona hayran. Kim naif, sevecense hakir görülüyor.
"... yeterince beklemiş biri beklemeyi sürdürebilir sonsuza kadar. Belli bir süre geçtikten sonra hiçbir şeyin olmayacağı, hiç kimsenin gelmeyeceği anlaşılır, geriye boş bir bekleyiş kalmıştır yalnızca."