Cᴇʀᴇɴ

Cᴇʀᴇɴ
@Witchfox
Benim Tanrım daha çocuk, öfkesi çöl öfkesi
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun?" dedi Köstebek. "Nedir?" diye sordu Çocuk. "Dünyanın o kadar da korkutucu olmadığını hissettirmesi.
Alıntı
Reklam
Kendi öz yurdumda ben miyim garip? Beni bir köşeye atan utansın Eğilmiyor diye,kurdu hor görüp, İti el üstünde tutan utansın! .. #Vatansağolsun
Alıntı
Güzelleştiremediğin yeri terk etmek seni kötü biri yapmaz Milena
Alıntı
Ruhlarımız neyden yapılmış olursa olsun, onunki ve benimki aynı.
Alıntı
Hayatta en büyük mutluluk, sevildiğimize inanmaktır; bizim biz olduğumuz için, hatta bize rağmen sevildiğimize.
Alıntı