Ebrus.

Şimdi biz neyiz biliyor musun? Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz. Birbirine uzanamayan Boşlukta iki yalnız yıldız gibi Acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz Bir zaman sonra batık bir aşktan geriye kalan iki enkaz olacağız yalnızca Kendi denizlerimizde sessiz sedasız boğulacağız Ne kalacak bizden? bir mektup, bir kart, birkaç satır ve benim şu kırık dökük şiirim Sessizce alacak yerini nesnelerin dünyasında Ne kalacak geriye savrulmuş günlerimizden Bizden diyorum, ikimizden Ne kalacak? Murathan Mungan
Sibel isimli okura yanıt verildi
Ebrus.
Kesinlikle öyle👌
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
youtu.be/cI9Ev_aPxNA Şimdi çok severek dinlediğim eski şarkıları küçükken pek sevmezdim sadece bir kişinin şarkıları dışında. İlhan İrem. En sevdiğim şarkısını buraya bırakmak istedim. Küçükken her duyduğumda yüreğimi okşayan, sözleri o yaşlarımda anlam bulmasa da annem her açtığında dinler dinler dururdum. Işıklar içinde uyusun🙏
Müzik
Sultannn isimli okura yanıt verildi
Ebrus.
😢🙏
Dünyada yalnızım. Görmek, uzakta olmaktır. Açıkça görmek, durmaktır. Tahlil etmek, yabancılaşmaktır.
Sayfa 126
Su isimli okura yanıt verildi
Ebrus.
Katılıyorumm
Sabahattin Ali'nin kadınlar üzerine bir konferansından
Kadın bir erkeğe varmaz, kadın bir erkeğe verilmez ve bir erkek bir kızı almaz, (almak, vermek) bu tabirler kadını kıymetten düşüren, ona ahkar (en hakir) mahiyeti veren şeylerdir ve her şeyden evvel bu zihniyeti kadınlarımız kafalarından çıkarmalıdır; bilmelidirler ki iki cins birbiriyle hayatlarını birleştirirken yuvaya getirdikleri aynı kıymette şeylerdir ve koca mal sahibi değil, ortak, hayat ortağı demektir.
Sayfa 118
Sultannn isimli okura yanıt verildi
Ebrus.
Ne yazık ki:( yıllar geçmiş ama değişmemiş...