Stefan zweig -Bilinmeyen bir kadının mektubu#kitapyorumu
"Sana, beni asla tanımamış olan sana,"
Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı.Adını fazlasıyla duyduğum için merakla okuduğumu söyleyebilirim. Zaten 1 günde de bitirdim. Kitabı okurken ister istemez kendinizi karakterlerin yerine koyuyorsunuz.Ilk defa bu kadar saplantili bir ask hikayesi okudum.Küçüklüğünden beri aşkı gerçekten yaşamış, kavuşamadığı halde, onu sevmekten vazgeçmeyen, sevdiğine her baktiginde yabanci bir kimlikle karşılaşan, buna rağmen sevmekten vazgeçmeyen ve yorulmayan bir aşk hikayesiyle karşı karşıyayız.Ister istemez beni böyle birisi sevse ne yapardım dedirten türden. Ama bana biraz eksik geldi, kitabın üstünde çok düşündüm, tartıştım bence böyle bir sonla bitmemeliydi .Keske Yazar, R'nin o mektupları okuduktan sonraki düşüncelerini de yazsaydı.Stefan Zweıg suan hayatta olsaydi eğer bu kitap hakkinda bir çok soru sorabilirdim. Yinede çok güzel ve akıcı bir kitaptı, okumanızı tavsiye ederim.
10/9,2
Stefan zweig -Bilinmeyen bir kadının mektubu#kitapyorumu
"Sana, beni asla tanımamış olan sana,"
Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı.Adını fazlasıyla duyduğum için merakla okuduğumu söyleyebilirim. Zaten 1 günde de bitirdim. Kitabı okurken ister istemez kendinizi karakterlerin yerine koyuyorsunuz.Ilk defa bu kadar saplantili bir ask hikayesi okudum.Küçüklüğünden beri aşkı gerçekten yaşamış, kavuşamadığı halde, onu sevmekten vazgeçmeyen, sevdiğine her baktiginde yabanci bir kimlikle karşılaşan, buna rağmen sevmekten vazgeçmeyen ve yorulmayan bir aşk hikayesiyle karşı karşıyayız.Ister istemez beni böyle birisi sevse ne yapardım dedirten türden. Ama bana biraz eksik geldi, kitabın üstünde çok düşündüm, tartıştım bence böyle bir sonla bitmemeliydi .Keske Yazar, R'nin o mektupları okuduktan sonraki düşüncelerini de yazsaydı.Stefan Zweıg suan hayatta olsaydi eğer bu kitap hakkinda bir çok soru sorabilirdim. Yinede çok güzel ve akıcı bir kitaptı, okumanızı tavsiye ederim.
10/9,2