Akif Lebe

Akif Lebe
@Wizan
Öğrenci
Üniversite
Balıkesir/Bandırma
18 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
10/10
·353 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2021 09:19
Tarihi öğrenmeye yeni başlayanlar için çerez tadında gelebilecek çok güzel, genel kültürünüzü genişletecek bir kitap. Kapağı ve kullanılan yaprak gayet kaliteli. Fiyatı biraz üzse de yine de alıp okuyup da pişman olamayacaksınız. Aynı zamanda bu kitabı yayınlayan ALFA yayınevinin diğer alanlarda da çok güzel çevrilmiş kitapları var (Sosyoloji, edebiyat, siyaset...) Herkese tavsiye edilir
Tarih
Tarih KitabıKolektif · Alfa Yayınları · 2017149 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir Toplum Nasıl Olmalı
10/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Finlandiya'nın kalkınması,onların eğitim sistemi,gelişmişliği ve daha birçok şeye nasıl ve neye rağmen sahip olduklarını bu kitabı okuduktan sonra anladım.Örnek alınması gereken bir ülke ve topluluk.Milli birlik ve beraberlik,haklın aydınlanması hepsi gerçekten çok önemli.Gerçekten okul müfredatında zorunlu okutulmalı bu kitap ki zaten Mustafa Kemal Atatürk zamanında ders programlarına bu kitabı boşuna koymamış.Helal olsun valla
İnsan ve Toplum
Beyaz Zambaklar ÜlkesindeGrigory Petrov · Koridor Yayıncılık · 2007124,9bin okunma
9/10
·118 syf.··
Beğendi
·
2020 14. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2020 00:34
Söyleyecek gerçekten çok şey var.Nereden başlayacağım da tam olarak bilmiyorum.Öyle bir etkilendim ki belki de şu ana kadar en çok bu kitapta empati yapmışımdır.Suçu bilerek mi yoksa bilmeyerek mi işlemiş olduğu belli olmayan-en azından ben kitabı okurken bunu anlamamıştım-bir mahkûmun tek cezası idam olacağı kesin.Bunu duyan bir insan neler hissedebilir ki o an?Her saniyesi onun için çok kıymetlidir.İnsan pişman olabilir,ya da suçsuz da olabilir ama ne önemi var ki?Karar kesin...Bütün hayat gözünün önünde baştan sona kadar bir canlanır.Annenin sesini,babasını,başarılarını,dostlukları,ilk aşkı...Tüyler ürpertici bir şey.Bu kitap bana olaya farklı bakmayı öğretti de diyebiliriz.Bazı insanlar idamı hakkediyordur ve içimde hala bu düşünce hakim.Lakin bu kitaptan sonra biraz bir sorguladım.Bu mahkûmların da aileleri,sevdikleri var.Korkunç bir suç da işlemiş olabilirler.Yine de bir evde gözyaşı dökülecek.Sonuçta suçlunun annesi mahkûmun çocukluğunu hatırlıyor,dostların nasıl eğlendiklerini ve sevgilinin de onunla olan aşkını.Gerçekten garip bir durum.Fazla bu konuyu düşüneceğimi sanmıyorum.İçimde güzel duygu akışı oldu.Kahraman bakış açısıyla yazılmış.Hatta bazen bunun gerçek olup olmadığını düşündüğüm de oldu ya da gerçek de ben mi anlamadım?Kitabı da zaten gece saatlerinde okudum.O da iyice etkiledi.Victor Hugo'yu tebrik etmek gerek.Düşündürücü bir eser bırakmış.Eğer bu kitabı henüz okumadıysanız ve fazla üzülmek istemiyorsanız gündüz okuyun.Kafamda tonlarca düşünce...
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,7bin okunma
10/10
·187 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2020 20:24
Kitaba başlamadan önce deli gibi kumar oynamalar,olasılıkların hesaplanması,soygun ve aksiyon filmlerdeki aklınıza gelebilecek olabilir şeylerin meydana geleceğini düşündüm sonra kendime dedim ki"Sakin ol bu Dostoyevski kitabı":D.Tabi saydıklarımın arasından çok az var Keyifle okuduğum,akıcı bir şekilde ilerleyen bir kitap.Normalde Dostoyevski'nin kitaplarını okurken biraz kafamı yoruyordum ama ipk defe hiç takılmadan kitabı ilk okuyuşta tamamen anlayarak okudum.Güzel,herkese tavsiye edebileceğim ve içinde mizahın da olduğu bir eserdir-okurken az gülmedim-.İnsanların ruh hallerini,inişleri çıkışları,gerçek hayatta başınıza gelebilecek olayları görmek ve biraz bundan ders çıkarmak istiyorsanız ve bir de Dostoyevski'ye başlamak istiyorsanız bu kitap tam size uygun olabilir.Herkesin keyifle okuyabileceği bir eserdir
KumarbazFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202388,6bin okunma
9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Bu kitap öyle bir kitaptır ki bence herkesin okuması gerekir.Kesinlikle okul müfredatlarına girmeli.Türkçemize sahip çıkmamız gerektiğini,bir ülkede yabancı dille eğitim varsa o ülke sömürü olduğunu çok güzel açıklamış Türk Aynştaynı Oktay Sinanoğlu.Eğer dil giderse ülke,millet ve kültür de gider.Kesinlikle okuyun.Sıkılmadan ve usanmadan okuyun
Bye Bye TürkçeOktay Sinanoğlu · Bilim & Gönül Yayınevi · 20195,7bin okunma