Acıyan kalbime aldırmiyorum artık,
Biliyorum ki sen olmadığın sürece o hep aciyacak...!
Gözümden akan yaşları silmiyorum artık ,
Çünkü biliyorum ki sen yokken gözlerim hep ıslak kalacak...!
Çığlık çiğliga bağıran Yüreğimin sesi ürkütmuyor artık beni,
Çünkü sen yokken Yüreğimin acı çığlıkları hiç susmayacak. ..!
Hayatın nasıl bir şey olduğunu sorgulamiyorum artık,
Çünkü biliyorum ki sen yokken hayat diye bir şey olmayacak...!