''VEDA ETMEK.Aslında işin en zor yanı buydu:İnsan bir kez akıl hastanesinde girdi mi, delilik dünyasında var olan özgürlüğe alışıyor, hatta ona bağımlı hale geliyordu.''
Filmini izlemeden önce okumam gerektiğini düşünüp elime aldığım ve umduğumdan da iyi çıkan bir kitap... Uzun zamandır fantastik seriler içinde bu kadar zevk alarak okuduğum bir eser olmamıştı. İkinci kitabın da şu sıralar çıkması gerekiyor. Kesinlikle tavsiye ederim... 1940 larda döngülerde yaşamaya ne dersiniz...