Daha önce dizisini izlemiştim ve çok beğenmiştim özellikle oyunculuklar şahaneydi. Her zaman dizilerin veya filmlerin kitabının yanından bile geçemeyeceği bilinir söylenir. Bu kitaba başlarken de beklentim o yöndeydi ama ben galiba dizisini bir adım önde buldum. Duygu yoğunluğunu dizide daha fazla hissediyorsunuz. Kitabın girişi ile beni hemen içine çekti sanki tekrar okuyormuşum gibi hissettirdi ve sonunu bilsem de aynı heyecanla okumama izin verdi. Yazarın dili bence çok çok iyi ve çevirmenin de genelde başarılı olduğunu düşünüyorum bazen diyalogların yerini takip etmekte zorlansam da çok daha kötü çevirileri okumuştum. İlk defa betimlemelerin beni yormadığı bir kitap okudum ve o betimlemeler ah o betimlemeler beni benden aldı. Ayakkabısının ucuyla fayansın çizgilerine dokunmasını bile öyle güzel bir yere koymuştu ki .
20li yaslarinizin basindaysaniz seversiniz.
30+ iseniz belki nostalji hissi sevdirebilir.
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma
Maalesef çok kötü bir kitap. Aslında fazla beklentim yoktu ama ben problemlere çözüm getirmesini yol göstermesini beklerdim. Kitabın yaptığı tek şey sahip olduğu dertleri anlatmak anlatmak anlatmak anlatmak. Yazarla aynı problemleri yaşamayan birisi elbette anlamaz ama kendini derin kör bir kuyuda bulabilir. Yani giriş gelişme var ama sonuç yok. Sadece serzeniş var.