Bu kitapla ilgili söylemem gereken ilk şey “ don’t judge a book by its cover “
Yani kapağı ne kadar güzelmiş diye kitap almayınız :)
Başlarda bir hikaye bir bütün bile olamamışken sonlara doğru biraz toparlasa da yine de beklentimin çok çok altında kalan bir kitap oldu. Neyse ki dili basit olduğundan okumayı bitirebildim.
Bazıları gerçek bazıları kurgu olan hikayelerden oluşan okuması çok kolay keyifli bir kitap bence. Zaten ot dergisini severek okurdum ama gözümden çok fazla hikaye kaçtığını hatta bir kaç ismi araştırıp ne kadar güzel insanlar olduğunu hatırlamamı sağladı. Özellikle Ali Atay sen ne harika bir insansın.