“Nişanlın neden kafeste?” diye sordum. Halkını sevdiği içinmiş.
“Sen niye buradasın?” diye sordum Nevin’e.
O da halkını sevdiği için buradaymış. Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor.
Nişanlısından mektup gelmeyince Nevin’in canı çok sıkıldı. Avlunun bir kenarına gidip sigara yaktı. Yanına gittim.
“Kuşlar neden mektup getirmediler?” diye soracak oldum.
“Git başımdan, saçmalama!” diye azarladı beni Nevin.