Y.K

Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere durmadan "Tanıştığıma memnun oldum" demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
asıl mutluluk yolda çektiğin zahmetmiş
"İnsan, sadece insan. Seven, korkan, acı çeken, acıkan, üşüyen bir insan"
umutsuzlukta haklı çıkacağımıza umutta yanılalım.