İlk Hristiyanlar putperestlerin tapınaklarını yıkmak yerine, kutsal olmayan tanrıların mabetlerini kutsayıp kendi ibadethaneleri hâline getirmişler. Ben de geri alınamaz, ama nefret edilen yanlışlarda bu düsturu benimsememiz gerektiğine inandım hep. Yapılan hata bir kapıysa, bunu başka günahlara açmak da kapamak da bizim elimizde... Sesi titremeye başladı. "Yanlış tanrılar için inşa ettiğimiz mabetleri her zaman yıkamayız, ama kötülük evini temizleyip iyileştirebiliriz. Duvarlarını merhamet, utanç ve anlayısla boyarız; gerçekten ihtiyacımız olmasa bunlara sahip olmazdık..."