📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim yaşamım onda odaklaşır. Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa , ben var olmaya devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa,evren bana tümüyle yabancılaşır.
Bazı cümlelerde insanlığın kaybettiği değerleri hatırlatıyor. Gülümsüyor sonra hüzünleniyorsunuz. Sıcacık ve kasvetli. Eğer cocuklugunuzda bir şekilde ekin biçiminde bulunduysaniz, hazır olun. Çünkü sayfalardan taze biçilmiş buğday sapı,güneşte yanmış basak ve ateşte pişmiş ekmek kokusu alıyorsunuz. Hüznü de bir o kadar içe geçiren bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum.