Ve beni bekleyen bütün o saniyeleri , dakikaları, saatleri, günleri, haftaları, ayları, yılları düşünüyorum.
Onlarsız geçecek olan onca zamanı .
O zaman nefes alamıyorum; sanki biri kalbimin
üzerinde tepiniyor, Elim ayağım tutmaz oluyor .
Öyle bitap düşüyorum ki , bir yere yığılıp kalmak istiyorumm..
İyi ama ben nereye aidim?
Şimdi ne yapacağım?
Bu dünyada sahip olduğun tek şey benim, Meryem; ben gittikten sonra hiç kimsen kalmayacak.
Hiçbir şeyin .
Sen bir hiçsin!
Benim sana kızmaya ne hakkım var ?
Ben senin malın değilim , dostunum ,sevgilinim. Seni tanıdım.
Sen hayallerimin adamı değilsin.
'Senin geçtiğin yerlerden geçmiyorum.'