Belinay

Belinay
@Yalnizslhsr
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bitti mi dayı? bitti yegen.
9/10
·360 syf.··
2024 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2024 19:05
SPOİLER MEVCUT Galiba veda vakti ama ben vedalardan nefret ederim Herkese farklı tesiri vardır ama bende yeri çok çok ayrıdır. Bundan yaklaşık 2.5 sene öncesi benim için pek hoş değildi. Bu sıralarda yalnızlığıma ilaç olsun diye kitap almıştım. Malamander ile başladığım bu yolda şuan minik bir kitaplık ile devam ediyorum. Dediğim gibi bu seri benim için inanılmaz özel. Maalesef bu serinin son kitabını hiç istemeyerek bitirdim ve birazcık tavanla bakıştım. Baştan alalım hemenn Elif İkra ÇİMENLİ ile bu serinin son kitabını beraber okumak için anlaştık fakat ben kitabı bir türlü alamadım ve beni baya bekledi sağ olsunn. Fındık (Ağustos) ayının bana sağladığı tek fayda bu kitabı başka bir arkadaşımdan ödünç almış olmamdır. Başka bir yararı olmadı aksine hep zarar yani. Daha sonrasında kitaba başladım ama içim kan ağlıyor.Çünkü serinin son kitabı. Neyse endişelerim vardı, son kitap ve açığa çıkması gereken bolca sır vardı. Yanlış final olmasından ve olası kötü senaryolarımın gerçekleşme ihtimali ile kitabı güzel güzel okumaya başladım. Çok şükür hiç böyle şeyler olmadı. Gerçekten maceranın hiç kesilmediği, soluksuz okunan, komedi ve duygusallığın ele geçirdiği bir kitaptı. (Bizim limon kafanın esprileri ve beni en çok üzen deniz maymunun bozulması ama tamir oldu) Herbie ve Violet'in arkadaşlığı cidden çok güzeldi. Violet'e çizilen profil çok güzeldi, cesur kız. Herbie zaten başlı başına muhteşem birisi. Yan karakterlerin hepsini ayrı ayrı sevdim ben, hiçbirini ayırmadım çünkü hepsi çok muhteşemdi. (Evet, yılanbalık bile) Ben Bay Yumuşakça için hep nötr kalmıştım, bunda bir şey var demiştim ve çıktııı. Kısacası karakterlerin hepsini ayrı seviyorum. Bu arada kitabı okurken canım bolca patates kızartması ve balık çekti. Final sahneside çok güzeldi. Belki büyümüş hâllerini görsek
MermedusaThomas Henry Taylor · Genç Timaş · 0521 okunma
Nil Demir isimli okura yanıt verildi
Belinay
Keşke demek istemiyorum, şöyle de düşünelim seri uzadıkça olaylar saçmalamaya baslayabilirdi. Onlardan ayrılmak zordu ama en azından tadında bitti🥹
8/10
·88 syf.·
5 saatte okudu
·
2024 132. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Rümeysa BALÇIN isimli okura yanıt verildi
Belinay
Geçecek geçecek
8/10
·88 syf.·
5 saatte okudu
·
2024 132. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Rümeysa BALÇIN isimli okura yanıt verildi
Belinay
Tanıdık geldi
8/10
·88 syf.·
5 saatte okudu
·
2024 132. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Belinay
Yuhh hızına yetişemiyorummm