Okurken bana Samed Behrengi'nin Kara Balık hikayesini anımsattı, çok severek okumuştum.
İlk sayfalardayken "daha erken yaşlarda okunmalıymış bu kitap, ben geç kaldım." dedim. Benzer şeyler okumuş insanlar için tekrara düşmek gibi olabilir. Ama gene de okudukça; 30 yaşında da olsanız, sizi cesaretlendiren ve öğrendikçe öğrenmenin hazzına vardıran bir kitap. Okuyunca bundan öncesi nasıl geçtiyse geçti, sonrası için bazı şeyleri değiştirebilirim diyorsunuz..