yate

yate
@Yasintelimen
yaşamadan ölmeye itirazım var
Ben neyin nesiyim ki ve herkes neyin nesi Alışamıyorsak birbirimize Sevemiyorsak birbirimizi Demem o ki bir ben mi kaldım
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özür dilerim dünya Ben bu otelden çıkamam İmza: Seniha
Şiir
Kuşlar-Kuşlar kuşların yanına, Yapraklar Yaprakların yanına Hiçbir şey yalnız kalmıyor İnsandan başka dünyada
Şiir
O kadar bekledim ki. geliyorum Ölümü bekledim, geliyorum <<Bir ölüyü ve ölünün bütün inceliklerini>> Bekledim geliyorum. Ben Ruhi Bey, mutlu olan Ruhi Bey Ölümü gömdüm, geliyorum Bir sonbahar günüydü, geliyorum Güneşler buz gibiydi, geliyorum Ve bütün kötülükler Ölümün armaları gibiydi Size anlatırım, geliyorum. Hepsini, hepsini gömdüm, geliyorum Havuzun kırık taşlarını --siz bilmezsiniz-- Limonluğu ve kırmızı konağı --siz bilmezsiniz-- Aynalarda kendini seven Ruhi Beyi --siz bilmezsiniz-- Ve bildiğiniz Ruhi Beyi --ya da pek bilmediğiniz-- Gömdüm ben, geliyorum.
Şiir