Yaşamın bir sonucu yoktur, çünkü tek başına bir yaşam yoktur; o bitmeyecek bir süreçtir ve hep geleceğe bakarak insanlar sevgili, dost, anne, baba, komşu olurlar, tarih, borsa oyunları gibi geleceğe bedel biçmenin bahanesi olacak bir ders değildir. Herkes geleceği hayal eder, sağlıklı olan budur, çünkü bugün yaşanmalı ve herkes daima kendi tarihini yazmalıdır.