Esma

Esma
@Yavruteyla
Sen ve ben bi' film ve kitap Neden hep mutsuz ve bitap? Sen ve ben rakıyla mehtap Olabilirdik, olabilirdik, olamadık...
Reklam
O benim delice tutkum, hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı.
Sevgi bir inanç eylemidir, inancı az olanın sevgisi de azdır.
Sevgi var olduğunda, hiç zorlamadan, yol açacağı şeyi yapmaya bizi mecbur eder.
"Buradasın. En azından buraday- mış gibi görünüyorsun. Belki de yoksun. Belki de bu sadece gölgen. Gerçek sen başka bir yerde. Ya da çok, çok uzun za- man önce ortadan kaybolmuştun zaten. Anlamak için elimi uzatıyorum ama sen bir muhtemelen bulutunun arkasına gizlenmişsin. Sonsuza dek böyle devam edebileceğimizi mi düşünüyorsun?"