DuruBilge

DuruBilge
Hala Açlık Oyunları'nı atlatamadı Sadece...arenada kendim olarak ölmek istiyorum. ~Peeta (aslında hepimiz)
"Taht oyununda ya kazanırsınız ya ölürsün. İkisinin arası yoktur."
Oyun Kurucu Cersei·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
A-Z'YE KİTAPLARR
Biraz geç kaldım ama. Gerçekten çok zevkle yazdığım bir liste olmuştu o yüzden çok az kişinin görmesi biraz hayal kırıklığı oldu. ❤️Ağlaya ağlaya okuduğum kitap? Akhilleus’un Şarkısı ❤️ Baskısına bayıldığım kitap? Çok var ama en çok hayran kaldığım Kızıl Kraliçe serisi ❤️Can sıkıntısından patlamamı sağlayan kitap? Sefiller (2 Cilt Takım) bazı anları çok sürükleyiciydi ama uzun ve betimleme doluydu maalesef ❤️ Çevirisini başarısız bulduğum bir kitap? Tırpan , Hasatta Gündoğumu ❤️ Daha iyi çok az aşk okuduğum dediğin kitap? KESİNLİKLE Akhilleus’un Şarkısı ❤️En sevdiğim tür? Her türü okuduğumu düşünüyorum o yüzden biraz kararsız kaldım. Ama sanırım polisiye, fantastik ve distopik kitaplar okumaktan en keyif aldıklarım. ❤️Filmini merakla beklediğim kitap? Hasatta Gündoğumu fragmanı geldi zatenn. Bir de Gilded filmi gelse tam bir görsel şölen olurdu. ❤️ Güzel bulamadığım kitap kapakları? Kitap kapağı ayrımı yapmıyorum ama gerçek insanların kapakta olduğu kitaplar aşırı kalitesiz duruyor. ❤️ Ğ gibi hissettiren, kuyuda köşede kalmış kitaplar? Leonardo'nun Yahuda'sı çok güzel bir kitap ama hiçbir sosyal medya platformunda görmedim😭

DuruBilge

, bir kitap okudu
9/10
·847 syf.··
2025 57. kitabı
George R. R. Martin
9.2/10 · 10,9bin okunma
"Winter is coming."
9/10
·847 syf.··
2025 57. kitabı
HAYATIMDA OKUDUĞUM EN İYİ FANTASTİK!! Girişimin biraz iddalı olduğunu düşünebilirsiniz ancak kesinlikle değil!! Kitap o kadar güzel derinlikli bir kitap ki anlatmayı kendime yakıştıramıyorum. Yine de deneyeyim: Kitap çok fazla perspektiften yazılmış çünkü her karakter ana karakter. Hepsi çok önemli. Neyse gelelim ilk kitap için önemli olan hikayemize Robert ve Eddard adlı iki arkadaş zamanında bir savaş kazanıyorlar bunun sonucunda Robert kral oluyor. Eddard ise Kışyarı Lordu olmaya devam ediyor. Uzun yıllar sonra Kral Eli vefat edince Robert yakın arkadaşı Eddard'dan Kral Eli olmasını istiyor ve olaylar böyle başlıyor. "Taht oyununda ya kazanırsınız ya ölürsünüz. İkisinin arası yoktur." SPOİLER Ned Stark kalbimizde yaşıyorsun be. Ölümü beni çok üzdü çünkü o sadece gururlu, onurlu, dürüst bir adamdı. Taht oyunlarına asla bulaşmayı düşünmüyordu tek isteği tahtta hakkı olan birinin tahta geçmesiydi. O yüzden ölümü benim için fazla mahvedici oldu. Bir de Jon Snow sen nasıl piçsin ya HERKESTEN DAHA STARKSIN SEN!! Keşke Ned uğruna savaşmak için gece nöbetçilerini bıraksaydın.
Taht OyunlarıGeorge R. R. Martin · Epsilon Yayınları · 201310,9bin okunma
"Seni kullanmalarına izin verme, Sarshee. Posterlerini senin kanınla boyamalarına izin verme. Elinden geliyorsa eğer, buna izin verme."