Meriç'in dediği gibi ;"Her aydınlığı yangın sanıp da söndürmeye koşan zavallı insanlarım... Karanlığa o kadar alışmışsınız ki yıldızlar bile rahatsız ediyor sizi .."
Batı diye bir sevgili koydular gözlerimizin önüne, celladımızı aşık ettiler bizi ve biz kör bir aşkla ona bakarken kıymete değer ne varsa aldı da götürdüler ellerimizden