Ne tuhaf bir gün. Akış böyledir işte. Sen yürüdün mü, her şey dökülür önüne, yine fark ediyorum. Her şey destek olur sana, her şey en uygun hali ile tam da olması gereken haliyle gelir kapına." Hadi,"
der. "Nasip geldi, ilerleyelim." Nasip, alacağındır yaşamdan. Bana da bugün iki büyük özgürleşme nasipmiş. İlki Celal ile ilgili hikayenin tuzla buz olması ve bu hikayeden özgürleşme, diğeri ise artık giderek uzaklaştığımı hissettiğim bu reklam dünyasından özgürleşme. Çok şükür ki her ikisi de nasıl da kolaylıkla sundu kendini. "Her nasip vaktine esirmiş.