Fatıma

Fatıma
@Yeisli
"Telaş etme, kalıcı değiliz."
" Neden ben de sizin gibi olamıyorum ? Bir ben miyim düşünen ? Bir ben miyim yalnız? "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neden insanlar susmayı bilmiyor?"
Yarın somunun var mı? Bir ufak da evin Kimselerin kulu kölesi değil misin? Kimsenin sırtında geçindiğin de yok ya? Keyfine bak : En hoş dünyası olan sensin.
Ey kör! Bu yer ,bu gök ,bu yıldızlar boştur boş ! Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş! Şu durmadan kurulup dağılan evrende Bir nefestir alacağın, o da boştur boş!
" Kafasından geçene güldü. Duraktakiler dönüp baktılar . Kadının biri kaşlarını çattı . Sokakta kendi kendine sesli gülünemeyeceğini bilmeyen yoktu. " Ne adamlar be. Güldüysem güldüm, size ne ? " :))