Yarın somunun var mı? Bir ufak da evin
Kimselerin kulu kölesi değil misin?
Kimsenin sırtında geçindiğin de yok ya?
Keyfine bak : En hoş dünyası olan sensin.
Ey kör! Bu yer ,bu gök ,bu yıldızlar boştur boş !
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın, o da boştur boş!
" Kafasından geçene güldü. Duraktakiler dönüp baktılar .
Kadının biri kaşlarını çattı . Sokakta kendi kendine sesli gülünemeyeceğini bilmeyen yoktu.
" Ne adamlar be. Güldüysem güldüm, size ne ? " :))