" Kafasından geçene güldü. Duraktakiler dönüp baktılar .
Kadının biri kaşlarını çattı . Sokakta kendi kendine sesli gülünemeyeceğini bilmeyen yoktu.
" Ne adamlar be. Güldüysem güldüm, size ne ? " :))
Jack Londonun güzel eserlerinden biridir.
Dili çok sade ve anlaşılır. Yazar bir Kurt- köpek gözünden insanları anlatıyor .Kitabı okurken sanki belgesel izliyormuşum gibi hissettim.
Ve kitabı bitirdikten sonra şu iki mesajı aldım :
*Hepimiz hayatımızda zor şeyler yaşıyoruz ,zor günlerimiz oluyor ; ama ne olursa olsun güçlü olmamızı her şeye rağmen ayakta kalmamızı söylüyor kitap.
*Sevginin gücünü gösteriyor kitap. Hayatın kötü yönlerini sevgiyle halledebiliceğimizi anlatıyor.
Kitabı okumanızı tavsiye ederim .
" Herşeyden önce birbirinizi candan sevin . Çünkü bir çok kötülüğü örter."
Beyaz DişJack London · Karbon Kitaplar · 201895,7bin okunma
Dedim : Artık bilgiden yana eksiğim yok;
Şu dünyanın sırrına ermişim az çok.
Derken aklım geldi başıma, bir de baktım:
Ömrüm gelip geçmiş , hiçbir şey bildiğim yok.