Hayat can sıkıcı bir tuzaktır. Düşünen bir insan olgunluğa eriştiğinde ve tam bir bilinç kazandığında kendini istençsiz olarak sanki çıkışı olmayan bir tuzağın içindeymiş gibi hisseder.
İnanılmaz sürükleyici ,olduğum yerde bedenime adrenalin salgılatan bir kitaptı . Kesinlikle farklı bir kitaptı sarsıcı ve heyecanlıydı . Daha ne yaşanabilir daha fazlası ne olabilir dediğim her kısımda beni şaşırttı .