Y.K.Yeprem

Y.K.Yeprem
@Yeprembey
“Hakikatin yalnızlaştırdığı hür ruhlara…” Vel asr/Kaleme ve yazdıklarına ant olsun Ölümle ödüllü/Müebbete yolcu Ümitvar/Yaşıyoruz sessizce Zaman dönedursun o güne hasret...
İnsan ebeveynini hayalinde defalarca defneder. Onların bir gün öleceği korkusu,en erken korkularımızdan biri olmalı.
Alıntı
Reklam
On yaşındaydım ve geri dönüşü olmayan bir şeyin olduğunu biliyordum,ölümden daha geri dönüşsüz ne olabilir ki?
Alıntı
Bu ataerkil eklemlerde derler ki,çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur,ama yetişkinler ağlıyorsa o zaman vardır.
Alıntı
Küçükken kütüphaneden sadece birinci şahıs ağzından yazılmış kitapları seçerdim çünkü onlarda başkahramanın ölmediğini bilirdim.
Alıntı
Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Hayattan ,tabii ki,onun o büyüleyici geçiciliğinden.
Hayata Dair
Reklam