Çoğumuzun kalbi kırık ve bu bizi yavaşlatıyor... Ayrıldık, ayrıştık, yıprandık, işsiz, mesleksiz, huzursuz, kimi zaman kahkahasız, kimi zaman umutsuz kaldık. Peki ne yapacağız? Belki de önümüze bakıp önce fark yaratabileceğimiz en yakınımızdaki durumla başlayacağız! gülmekle başlayıp çabalayacağız😊😊
Bütün İyiler Biraz Küskündür
❝Yan yana durmayı deneyebilirdik. Ama işte yeterince güçlü, yeterince cesur, yeterince bir şey değildik. O şey neydi bilmiyorum fakat biz o değildik. Elimizden gelmedi, beceremedik.❞
Sevgilim olsun istemiyorum.
Sevdiğim olsun istiyorum.
Hergün 'görmek' değil.
Benim olduğunu bilmek istiyorum!
Elini tutmak değil
Kıyamadan sadece gözlerine bakmak istiyorum!
İki gün değil, ebediyen sürsün istiyorum!
Uğruna ölmek değil.
O'nun için yaşamak istiyorum!
Cemal Süreya