Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm
Şimdi pat diye ölsem,ya da köpük balonu gibi pıt diye yok oluversem,dünyada ne değişir?Beni seven insanlar üzülürler?eh,üzülürler elbet.Kimi az kimi çok,kimi bir müddet,kimi de ömür boyu?Şüphesiz.Ama bu yine de dünyada hiçbir şey olmamış gibi dönmeye devam edecek?e herhalde...
Devrimci bir öğretmen kanıydı deyip saygıyla,hüzünle önünden geçtiler.Sonra çok sürmedi başka öğretmenleri de vurdular.İntikam için dediler.Devlet için,özgürlük için,vatan için,demokrasi için,bayrak için ne çok öldürdü,ne çok öldü insanlar.Kan şehrin her sokağına bulaştı,her taşına.Dönüp de kana bakmaya korkar oldu insanlar.