Yeşim

Yeşim
Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·300 syf.·
Beğendi
·
2020 60. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
2020 59. kitabı
İlay Bilgili
7.5/10 · 134 okunma
Karlı,çok karlı bir dünyaymış burası.Üşüdüm.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Çalmadan,çırpmadan bize ekmeğimizi verenleri aç,bizi giydirenleri donsuz bırakmadan yaşamak istemek bu kadar güç,bu kadar mihnetli,hatta bu kadar tehlikeli mi olmalı idi?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Umut umutsuzların değil,mutlu olanların beklentisidir.
Sayfa 50·Kitabı okudu