Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm
Çalmadan,çırpmadan bize ekmeğimizi verenleri aç,bizi giydirenleri donsuz bırakmadan yaşamak istemek bu kadar güç,bu kadar mihnetli,hatta bu kadar tehlikeli mi olmalı idi?