Yeşim

Yeşim
Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm
Hayatın bizlere verip verebileceği tek ödül,tek armağan,sevgi dolu bir insandır ve biz böyle bir insanı ilk fırsatta katlederiz.Sonra da ömür boyu,bu asla bağışlamayan günahın lanetini sırtımızda taşırız.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cehenneme giden yolun taşları iyi niyetle döşenmiştir derler ama ben buna inanmıyorum.Her iyi niyet taşını ters çevirin,altında bir alçaklık saklıdır.Cehenneme giden yolun taşları,bence korkuyla döşenmiştir.İçimdeki insan uyanmıştı ve bütün uyanışlar korku vericidir.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Herkesin,bütün canlıların,ister hayvan olsun,ister insan,şeftaliye gereksinimleri vardır.Çok doğru diye düşündüm,ama ne almasını ne de vermesini biliyoruz.Birisi bize azıcı sevgi göstermeyegörsün,ne oyunlar oynuyoruz.
Sayfa 128·Kitabı okudu

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·244 syf.·
Beğendi
·
2020 57. kitabı
Eren Erdem
7.6/10 · 135 okunma

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
Beğendi
·
2020 56. kitabı
Eren Erdem
7.4/10 · 197 okunma