Yeşim

Yeşim
Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm
İnsan ölümü görünce,hastalığa razı olur.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şair yalan yazar da yakana benzetmez.
Sayfa 15·Kitabı okudu

Yeşim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·399 syf.·
Beğendi
·
2020 61. kitabı
Kemal Tahir
8.2/10 · 1.392 okunma
Kurt kuzunun ah ettiğini bilmez.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Hani bazı güzellikler vardır,ruhunu gözlerinden,teninden okursunuz,hiçbir yeri tek başına güzel değildir ama bir aradayken her yeri güzeldir.
Sayfa 64·Kitabı okudu