Hayata karşı bakış açımızı değiştirelim..Dostluğa önem verelim..Hayatı sessize alıp bol bol okuyalım...Yeri geldiğinde çocukça yaşayalım... instagram.com/yesim_keremm
Herkes kendi hakkını devredebilse de,çocuklarınınkini devredemez;çocuklar insan ve özgür olarak doğarlar;özgürlükleri kendilerine aittir,kendilerinden başka kimsenin bundan yararlanma hakkı yoktur.
Biz galiba hep küçük meselelerde bahtiyar olmaya alışmışız.Öyleyse...Üzüntülerimiz de küçük işlerden...büyük saadetleri taşımaya gücümüz mü yetmiyor?Saadetse karşı bu derece mi yabancılaştık?