Zweig’ın okuduğum en iyi kitabı olduğunu söyleyebilirim. Okurken kendini orada hissetmemek mümkün değildi. Duyguları insanın en derinine işleyecek türden. Keyif aldığım bir kitap oldu.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı bitirdiğimde şimdi ben bunu neden okudum sorusunu sordum kendime. Yazar bunu neden yazdı? Bu kitap bana ne kattı? İyi söyleyebileceğim tarafı yalnızca okunması kolay dilinin akıcı olmasıydı. Okunmasına gerek yoktur zannımca.
Kitabı elinize aldığınız an bırakmak istemiyorsunuz. Kitabın ayracına hiç ihtiyaç duymadan okuyabileceğiniz ve kitabı bitirirken gözyaşlarına hakim olayamacaksınız. Gerçek bir hikaye olmadığı için mutluyum yalnızca.
Bir Psikolojik Danışman olarak alana dair önemli kişiler üzerinden bu kadar güzel bir kurgu yapılmasını oldukça sevdim. Bu kitap ile Salome karakteri hayatıma
girdi ve kendisine ayrı bir kitap yazılmalıdır. Kesinlikle birçok okurun beğeneceğini düşünüyorum. Salome’nin askerleriyiz…
Konu bakımından ilgi çekici, keyifli ve öğretici olduğunu düşünüyorum. Yunan mitolojisi her zaman ilgimi çekmiştir ancak bu kitabı okurken beni daha çok araştırma konusunda teşvik ettiğini söyleyebilirim. Yer yer mitolojik kısımları neden okuduğumu ve yaşanan olaylarla bağlantıyı nasıl kuracağımı anlamakta zorluk yaşamış olsam dahi okunması kolaydı. Katili bulduğumu düşünürken arkasından farklı bir hikaye çıktı, yani evet yanlış tahmin. Güzeldi tavsiye ediyorum.