Yeryüzü tamamen kokuşmuş bir halde ve şiddet dolu, dünyada ahlaksızlıktan başka bir şey bulamıyorum, çünkü yeryüzünde yaşayan herkes kötü yollara sapmış, insanlar çok büyük günahlar işliyorlar, onların bütün düşünceleri ve arzuları her zaman ve yalnızca kötülüğe yöneliyor, insanoğlunu yarattığıma pişmanım.
Geçmiş hiçbir zaman olduğu yerde durup yeniden keşfedilmeyi, aynıyla, olduğu gibi tanınmayı beklemez. Tarih her zaman belli bir şimdi'yle onun geçmişi arasındaki ilişkiyi kurar. Demek ki şimdi'den korkmak eskiyi bulandırmaya yol açıyor. Geçmiş içinde yaşanacak bir şey değildir. Eyleme geçerken içinden bir şeyler çekip çıkarttığımız bir sonuçlar kuyusudur.