Yonca

Yonca
@Yoncaa663
İçimiz Hep Hoşçakal Ülkesi!
Rahat bir uyku her şeyi düzeltir diyordum. Fakat rüyaları hesaba katmamışım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Baharda kışı, kıșında baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler.. Kavuşmak șart mı? Boșver! Bazı şeyler yokken güzel...
Edebiyat
Vefat eden birisini özlerken anlıyorsun hayatın boş olduğunu..
Edebiyat
"İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur, ama onlara ne hissettirdiğinizi asla unutmazlar."
Edebiyat
“Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.”
Edebiyat