Hasan demek istiyorum sadece. Gönlü geniş, yüreği güzel insan. Kitapta iki çocuğun hayatını kararlarının onları nereye sürüklediği ve yapılan küçük bir seçim nasıl bir ömür boyu vicdanlarına yük olduğunu anlatıyor. Emiri'in pişmanlığını öyle çok hissetim ki onunla beraber bende çok şeyden pişman oldum. Sürükleyici ve güzel bir konusu vardı. Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorm. Iyilik her zaman var yeter ki sen kötü olmaya çalışma. Hatalar her zaman yapılır yeter ki onları telafi etmeye çalış. Bana çok güzel şeyler kattığını biliyorum iyi ki seni okumakta daha fazla geç kalmadım.