Şükran

Şükran
@Yslyrtskrn23
Gök'yüzünde
güldü... işte en sevdiğim şey de buydu,  gülüşü...
Reklam
"daha çok anlat” dedim. “hoşuna gidiyor mu?” “çok. elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “gider gibi yaparız."
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar  olarak, tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize  ellerimizi uzatırız.
Edebiyat
Hayat beni üzmeye başlayınca kitaplara sığındım
Edebiyat
Bir insanın gözlerine bakıp, kalbini görebiliyorum her seferinde
Reklam