Öykü türü olarak adlandırılsada bence öyküden çok farklı. Kitap bir okçunun, okçu olmak isteyen bir gence nasihatlarından ve okçuluk ilkelerinden bahsediyor. Kitap motto tarzında yazılmış ve araya çeşitli çizimler eklenmiş. Yazarın daha önce Simyacı eserini okumuştum ve çok beğenmiştim. Fakat bu kitap biraz beklentimin altında kaldı. Yine de farklı bir deneyim okumanızı öneririm Tetsuya ve okçuluk zanaatıyla tanışın.