Eveet bir King kitabının daha sonuna gelmiş bulunmaktayım
Yazarımızın 2018 de tamamlanan ve son kitabı olan Enstitü'nün kahramanları çocuklar.
Yazarın "O" kitabına benzerliğinin olduğu söyleniyor,henüz okumadığım için kesin bir şey söyleyemeyeceğim.
Genel olarak söylemek gerekirse biraz sakin geçen bir kitaptı,King'den gerilim konusunda beklentisi olanlar bu kitapta o gerilimi yaşamayabilir ama 600 sayfa olsa da okuyucuyu sıkmayan,yalın bir dille anlatılmış,okurken keyif aldığım bir romandı
Konusuna gelince;Kitabın ilk kısmı Tim Jamieson adındaki karakterimizin macerası ile başlar
New York'a iş bulmak üzere yola çıkmıştır Tim,fakat uçağa binmesi gereken federal bir polis vardır ve Tim otel konaklama ücretinin karşılanması ve bilet parasının iadesi şartıyla koltuğunu feda eder
Bir şekilde DuPray'e gelir ve gece bekçiliği işini alır(şimdi Tim burada kalsın)
Diğer taraftan Minneapolis'te Ellis ailesinin küçük çocuğu Luke Ellis kim olduğu bilinmeyen insanlar tarafından kaçırılmıştır.
Luke,özel yeteneklere sahip bir çocuktur ve kendisiyle aynı özellikleri taşıyan çocukların tutulduğu bir kuruma,deyim yerindeyse bir hapishaneye kaçırılmıştır.
BURASI ENSTITÜ'DÜR
Burada neler olmaktadır?
Bu çocukların burada ne işi vardır?
Luke kendisiyle aynı kaderi yaşayan bu çocuklarla sonunun ne olacağını bilmeden yaşayacak mıdır?
Tüm bu olayların Tim Jamieson ile ne alakası var,yollar kesişecek mi?
Olayın merkezinde çocuk kahramanlarımızın olduğu Enstitü severek okuduğum bir kitap oldu,yine söyleyeyim gerilim unsuru çok az olsa da konusu ilgi çekici ve sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu
Kitapla Kalınız
EnstitüStephen King · Altın Kitaplar · 20212,009 okunma