Müthişşşşş bir kitapla karşınızdayım
Kurgusu,her sayfadaki heyecanı;baştan sona her şeyiyle çok güzel bir kitaptı.
Yazarla On Küçük Zenci kitabı sayesinde tanışmıştım ve onu da çok severek okumuştum,aynı şekilde bu kitabı da bir başkaydı
Konusuna gelirsek;Istanbul'dan Londra'ya giden doğu ekspresi treninde bir cinayet işlenir,defalarca ve acımasızca bıçaklanmış bir kurban var karşımızda.
Tesadüfen bu trene binmiş olan Hercule Poirot cinayeti çözmek ister ve olaylar bundan sonra başlar.
Hercule en ince detayına kadar soruşturmayı incelemek ve katili bulmak ister ve gerçekten de öyle yapar.
Kitabın sonuna kadar şüphelendiğim kişiler vardı ama sonu öyle bir bitti ki,resmen noluyor dedim
Eminim ki kimsenin tahmin edemeyeceği bir sondu,okumayanlara kesinlikle tavsiye ederim
Alıntılar
Çünkü tren kara saplanmış ve kar,katilin bütün planlarını altüst etmişti.
Kadınlar böyledir. Öfkelendikleri zaman güçleri müthiş artar.
Dünyada kötülükten fazla şey yok
Kitapla Kalınız