Yaşamak, bir başkası olmaktır. Ve insan bugün hissettiği gibi hissediyorsa, hissetmek olanaksızdır. Dün hissedileni bugün de hissetmek, hissetmek değil, dün hissedilmiş olanı bugün anımsmaktır yalnızca, artık yok olmuş olan dünkü hayatın canlı cesedi olmaktır.
Merak ediyorum, acaba hayattaki her şey, her şeyin yozlaşmış hali midir, diye. Var olmak bir yaklaşıklık hali,bir şeyin bir önceki günü ya da aşağı yukarı o şey, olmak mıdır ?