Kitabın sayfa sayısı az ama etkisi inanılmaz çok. İşin Aslı bu kitaptan benim anladığım bir telaşın içinde geçen günlerden geriye insana bi şey kalmadığı. Çalışmak çalışmak çalışmak . Hayattan ceplerine ne koydun ? Nelerden zevk aldın ? Basit ama inanılmaz kıymetli şeyleri kaç kere doyasıya tattın ? Kendini ne kadar tanıdın ? Neler ürettin ? Kapitalistlere çalışmadan geçen günlerin de neler yaparsın ?
Tembellik Hakkı