Ne zaman bir arkadaşın paylaştığı güzel bir sözün altına bir yorum yazmak istesem "yeni bir okur olduğunuz için sadece sizi takip eden kişilere yorum yazabilirsiniz" diye bir yazı çıkıyor. Askere yeni giden acemi gibi hissediyorum kendimi :) ya beni takip edin ya da güzel şeyler paylaşmayın;)