Bir kitapta şöyle bir tümce okumuştum: "Anlamsız yaşam..." diye. Bunun ne demek olduğunu hemen anlamıştım. Bu tür yaşamı çok iyi bilirim. Düşünceler vardır, ama bunlar bir araya gelmez, tıpkı başında çoban olmayan koyunlar gibi dolanır durur insanın kafasında. Hiçbir şey bir araya getiremez onları. Ne yapılması gerektiğini hiçkimse anlayamaz. Anlamsız yaşam budur ışte...
Böyle bir yaşantıdan bir kez bile dönüp ardıma bakmadan kurtulmak isterim ben.
"Insan bazı şeyleri anlamaya başladığında öyle bir özleyiş oluyor ki içinde!"