Göbeklitepe'yi kuran insanların inanç yönünden ilkel olduklarını söyleyenler yanılıyordu. Bunun için ben ona ilkel yerine" kadim insan" demek gerektiğini düşünüyorum.
“Hem unutma ki sabır kupkuru bir suskunluk değildir. Sabır, derdin içindeyken onu verene şükürle yönelebilmektir. Sabreden kullar için sabır sarayları kurulmuştur. Unutma!”