Uzun zamandır İskender Pala kitaplarından okumamıştım ama bence İskender Pala okumak bir ayrıcalıktır. Sevgileri en naif haliyle işliyor yazar, popüler olma kaygısıyla haddi aşanlardan hiç değil, bu en sevdiğim özelliklerinden. Kitaba gelince ilk sayfalardan itibaren okuyucuyu içine alan hikayesiyle yine bir solukta okunan, tadı damakta kalan bir yapıt olmuş. Üstadın ellerine emeğine sağlık..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Göbeklitepe'yi kuran insanların inanç yönünden ilkel olduklarını söyleyenler yanılıyordu. Bunun için ben ona ilkel yerine" kadim insan" demek gerektiğini düşünüyorum.