Kitabı bitirdiğimde kendi kendime kurduğum cümle şu oldu:”Bütün olasılıkları bilen, yani sonsuzu bilen sonsuz olmalıdır..”Kitap bir film gibi, her şey rengiyle, sesiyle, soluğuyla, ruhuyla beyninize işliyor; bitirmek istemiyorsunuz ama acaba şimdi ne olacak bir izleyeyim deme hissiyatı duyuyorsunuz. Evet evet kesinlikle izleme diyorum çünkü her şey en ince ayrıntısına kadar işlendiği için zihninizden film gibi akıp geçiyor olaylar. Okunmaya, görülmeye değer..