Suç ve ceza bir klasik olduğundan dolayı okumayı seçtim. İlk başlarda etrafımda ki herkes kitabın ağır olduğunu ve
çoğu insanın okuyamadığını söyledi... Ben buna katılmıyorum. Başkalarının düşünceleriyle bir kitaba başlamamazlık etmeyin ,özellikle suç ve ceza gibi bir kitaba... Şu an yarısına geldim ve mükemmel bir kitap . Konusu sizi içine alıyor . Çoğu zaman kitabı bıraktığınızda acaba sonra ne olacak heyecanı ve merakıyla devam ediyorsunuz. Okumadıysanız mutlaka okumanız gereken kitaplar arasında.